CRM systém obsahuje spoustu skvělých funkcí. Je rozdělen do několika modulů a nabízí velmi příjemné uživatelský interface a bohaté možnosti nastavení. Konkrétně jde o moduly pro marketing, obchod, správu klientů, řízení projektu, mobilní přístup, reporty a analytiku.
Pro koho je systém vhodný?
CRM v Outlooku je jako stvořené pro projektově orientované firmy, které své produkty či služby dodávají formou zakázek či projektů. Vyžadujete-li pro svou práci komplexní agendu, bude se vám propojení kontaktů se zakázkami zamlouvat.
Software eWay-CRM však využívají také obchodní společnosti, jejichž činnost spočívá v opakovaných zakázkách s velmi krátkým trváním. Systém pomáhá s udržováním dlouhodobě rentabilních vztahů s klienty a stará se o pravidelné objednávky.
Co CRM umí?
Systém eWay-CRM umožňuje import kontaktů z MS Outlooku do zakázek, realizaci marketingové kampaně s hromadným rozesíláním e-mailů (mimo jiné zvládá automatický převod jména a příjmení do 5. pádu), získání zpětné vazby, akvizici nových klientů, vytváření reportů a mnohem více.
Chcete-li se dozvědět podrobnější informace o všech funkcích, prohlédněte si eWay-CRM na www.eway-crm.com/cs/. V základní verzi je CRM zdarma, a to včetně 200 MB cloudu a zákaznické podpory přes e-mail.