Zdroj: https://www.zadany.cz/vse-o-podnikani/kam-umistit-bannery-aby-byly-ucinne • Vydáno: 22/8/2012 • Autor: Tkim
Nevíte jak docílit maximální efektivnosti reklamního banneru? V tomto článku Vám poradíme jak na to.
Správné umístění banneru na webových stránkách může velmi ovlivnit jeho proklikovost.
Nevěříte? Kde na webových stránkách trávíte nejvíce času?
Na tuto krátkou otázku si můžete sami odpovědět a v podstatě je to i správné řešení!
Nejčastěji návštěvník tráví čas v obsahu webu kde se taktéž pohybuje myší! Tím pádem se zvyšuje šance, že jej reklama osloví či omylem na ní klikne.
Nejméně atraktivní místo je kupodivu v hlavičce a po stranách.
Mějte na paměti, že banner s určitým tématem bude vždy atraktivnější, pokud bude umístěn na webu stejného zaměření!
Pokud propagujete pomůcky pro zahrádkáře, určitě jej nepropagujte na webu o počítačových hrách.
Vytvoření banneru zadejte vždy šikovnému grafikovi, který ví, co dělá. Banner vás sice vyjde na pár stovek, ale odměnou Vám bude zvýšená konverze na vašich stránkách.
Banner by měl mít rozhodně nějakou jednoduchou animaci a zajímavý obsah (vtipné podání produktu, najuicování na daný produkt či službu). Pokud plánujete ponechat banner na určitém webu delší chvíli, tak si jej nechte vytvořit přesně pro ten web.