Zdroj: https://www.zadany.cz/internet/jak-na-vylep-plakatu-aby-opravdu-fungoval  •  Vydáno: 30/3/2018  •  Autor: Tkim

Jak na výlep plakátu, aby opravdu FUNGOVAL?

Jak na výlep plakátu, aby opravdu FUNGOVAL?Online a zase jenom online. Docela to vypadá, že v moderním marketingu již není pro klasické metody místo. Ale není to pravda – outdoor reklama stále docela dobře funguje, ovšem musí se chopit za správný konec. Ačkoliv si na ni lidé v průběhu času zvykli a některé její formáty úspěšně ignorují, stále platí, že „tam někde venku“ chodí velmi mnoho potenciálních zákazníků. Stačí je jen oslovit tím správným způsobem.

Outdoor reklama může mít mnoho podob. Billboardy či potištěné autobusy ale nechme na jindy. Zaměřili jsme se na plakáty, neboť ani těm ještě neodzvonilo. Přijměte však fakt, že na zákazníky zapůsobíte jen v případě mistrovsky zvládnutého sdělení. Stereotyp a nuda nemají šanci.

Co se s plakáty stalo? Zevšedněly

Není tomu dávno, kdy plakáty představovaly jednu z mála forem venkovní reklamy. Ale znáte to – když máte něco na očích každý den, zevšední vám to. Výlepy plakátů přesto fungují i dnes, a dokonce patří k nejsilnějším marketingovým zbraním. Samozřejmě za předpokladu, že se pro potenciální zákazníky připraví atraktivní vizuální podívaná a nikoliv velká nuda, kterou snadno přehlédnou či záměrně ignorují. Plakáty logicky musíte umístit na vhodná místa – tedy do lokalit, kde se pohybuje cílová skupina.

Outdoor reklama 

Inspirujte se u nejúspěšnějších

Jak takový úspěšný plakát vypadá? Podívejte se třeba zde. Na první pohled je zřejmé, že plakáty i navzdory rozdílnému designovému pojetí něco spojuje. Jsou to originalita, nápad a jiskra. Jedině tak se lze odlišit od konkurence a zaujmout cílovou skupinu.

Nevíte si rady? Nemusíte na to být sami

Nikdo učený z nebe nespadl a talentovaný už vůbec ne. Pokud se na tvorbu plakátu necítíte, obraťte se na kreativce z reklamky. Ti s vámi proberou účel sdělení a postarají se o to, aby výsledek stál za to. Vyzkoušejte třeba profesionály z Taproservis.cz, kteří se v oboru pohybují přes čtvrt století a bedlivě sledují trendy v oblasti outdoor reklamy.