Zdroj: https://www.zadany.cz/vse-o-podnikani/pozor-na-podvodne-prclanky • Vydáno: 5/9/2012 • Autor: Tkim
Jak nenalětět při nákupu PRčlánků. Víte jaký význam má takový článek v optimalizaci?
PRčlánky jsou v podstatě krmivem pro vyhledávače (Google a Seznam). Jejich správné napsání může významně ovlivnit šanci, aby byl Váš web dobře nalezen na základě klíčových slov. Naopak duplicita textu může Vašemu webu významně uškodit.
Standardní rozměr článku je většinou 1 normostrana. Což je 1.800 znaků včetně mezer.
Článek, který copywriter napíše, by měl splňovat:
Nalézt kvalitního a zároveň levného copywritera je opravdu umění. Většinou na inzerát odpovědí studenti, kteří sice umí psát články za pár korun, ale jejich kvalita tomu odpovídá.
Při výběru si vždy nechte poslat několik ukázek jeho práce. Požadujte kvalitu a originalitu textu, minimální počet chyb a spolehlivost.
Nebudu se opakovat, že na článku nedoporučuji šetřit (kvalitě textu). Ovšem ušetřit nemalé náklady stejně můžete. Agentury specializující se na psaní článků, prodávají články zdražené ještě o jejich marži. V případě, že kupujete jeden článek a nemáte kontakt na žádného copywritera lze těchto služeb využít. Ušetříte si tak čas a nervy s neznámým člověkem. Cena za článek od agentury se pohybuje mezi 80 až 500 Kč.
Ovšem v případě, že potřebujete napsat desítky článků, se vyplatí najít vlastního písálka. Cena za článek od jedince Vás tak může vyjít na 60 až 200 Kč.
Všeobecně platí, že cenu článku určuje zaměření článku (odbornější stojí více). Dalšími faktory je využití sloganů, originálních obrázků, množství text a termín dodání.
Před začátkem práce si ujasněte
Ušetříte si tak spoustu nervů a problémů.
Na závěr nesmím také opomenout správné využití článku. Pokud jej chcete použít pro svůj web, tak nemám připomínek. Ovšem pokud jej chcete umístit na nějaký cizí web - dejte si pozor! Zkontrolujte tematičnost webu zda se shoduje s vaším, zkontrolujte ranky zda není penalizován (duplicita, závadné zaměření jako je erotika, warez...).