Zdroj: https://www.zadany.cz/vse-o-podnikani/facebook-pohrbil-ksefty-s-fb-strankami  •  Vydáno: 16/12/2013  •  Autor: Tkim

Facebook pohřbil kšefty s FB stránkami

Facebook pohřbil kšefty s FB stránkamiUrčitě Vám neuniklo, že dosah sdílených příspevků na Vašich FB stránkách rapidně klesl. Příčinou je...

Facebook byl, je a bude vždy zdarma…” - tohle heslo už dávno vzala voda. Všem spekulantům s prodejem FB stránek a nabízení sdílení příspěvku zazvonil umíráček.

Dříve dokonalá reklama pro webové stránky, která dokázala vygenerovat tisíce návštěv denně, vzala voda. Nyní když sdílíte obrázek či odkaz, dostanete se v průměru na 10% zapojení fanoušků. FACEBOOK jednoduše změnil politiku. Chcete aby váš příspěvek byl viděn (talking about)? Tak si zaplaťte! Pro zapojení do sociálních sítí si připravte dostatečný rozpočet na inzerci Ads.

Jak je ovlivněn dosah příspěvku na FB stránce?

Vámi sdílené příspěvky na FB stránce už nevidí všichni uživatelé. Dosah příspěvku je ovlivněn na jeho viralitě a interakci fanoušků! Obyčejný příspěvek vidí pár procent uživatelů. Naopak sdílenou pecku může vidět i 50% fanoušků.

K optimalizaci příspěvku můžete na Facebooku používat tzv. hastagy! Stačí, když před klíčové slovo umístíte #. Stane se najednou klikatelným a uživatelům nabídneš další příspěvky. Doporučení množství je 1 až 2 hastagy na jeden příspěvek.