Rozklíčování potřeb zákazníků
Bez ohledu na to, jestli se zrovna nacházíte za stolem v kanceláři, nebo řešíte agendu na odpočívadle na dálnici, vám CRM systém vždy spolehlivě prozradí, po čem vaši zákazníci skutečně touží. V databázi rychle dohledáte kompletní historii vzájemné komunikace a nabídnete správné produkty či služby.
Jakmile se rozhodnete spustit specifickou kampaň, která má oslovit jen vybrané zákazníky, v CRM systému je najdete na několik kliknutí.
Elegantní e-mailing
Po segmentaci zákazníků obvykle přichází neméně náročný proces – příprava kampaně. Také v tomto směru vám CRM systém ušetří čas i námahu. Kromě toho, že nabízí integraci s e-mailovou schránkou, umožňuje používání předpřipravených šablon. Příkladem takového CRM je česká platforma eWay-CRM s pokročilým editorem zpráv a užitečnými statistikami výsledků e-mailingu.
Citelná úspora času
Díky CRM systému stihnete mnohem více práce v rekordně krátkém čase. Vhodně zvolený nástroj disponuje množstvím funkcí, které automatizují rutinní a opakující se úkony, čímž uživateli šetří spoustu času. V čem konkrétně? Od zautomatizovaného ukládání klientských údajů a komunikace přes přípravu kampaně až po vytváření reportů. CRM se obvykle uplatní i jako software pro řízení projektů.
Výhody CRM systému můžete objevit v praxi třeba hned teď. Stáhněte si zdarma úspěšný český eWay-CRM a dělejte běžné věci mnohem efektivněji.