Když se dobře porozhlédnete kolem sebe, tak uvidíte, že lidé investují do reklamy nemalé částky. Propagují své služby, produkty… Ve velké většině se však nikdo z nich neliší od ostatních. Jednou najdete reklamu v novinách, pak v televizi, vyskočí na vás na internetu...máme nejlepší služby pod sluncem, nabízíme nejlevnější produkt na trhu…
V téhle změti je opravdu těžké se prosadit, ale přesto můžete být originální a získat, tak nezanedbatelný náskok před konkurencí.
Pokuste se změnit uvažování při vytváření své reklamy. Sobecké prosazování sebe sama, má kde kdo. Co investovat úsilí a peníze do úspěchu svých klientů? Spokojený klient se sám rád pochlubí svými úspěchy, a kdo jim k tomu dopomohl.
Nebo si toho všimne jiný potenciální klient, který sleduje konkurenci [vašeho klienta].
Propagace vaší firmy, tak půjde vzhůru jako lavina. Ve výsledku vás to vyjde na mnohem méně peněz.
Jako příklad mohu uvést například CRM systém, který firmě pomáhá s organizací a řízením firmy. Firma tak funguje efektivněji a šetří náklady. Vedení firmy včetně zaměstnanců si toto uvědomuje a ve většině případů se stane, že produkt doporučí dále.
Další kapitolou jsou služby, které se sebe propagují a zároveň pomáhají. Například služba na vytváření svého pracovního profilu Linkedin, Facebook... Firma tak nemusí investovat do reklamy. Propagují ji samotní uživatelé.