Zveřejnění vlastních PRčlánků za účelem získání zpětného odkazu či oslovení nových uživatelů je stále dost opomíjeno. Ačkoliv má tento faktor veliký význam v oblasti internetového marketingu.
Význam PRčlánku v praxi
PRčlánek bych nazval malé kouzlo. Pokud je článek správně napsán dokáže splnit dva významné účely, Získat cenné zpětné odkazy. V článku můžou být až tři. Pokud je napsán zajímavě může přivést i návštěvníky, které toto téma zajímá!
Napsání článku Vám doporučuji ponechat profesionálovi. Cena za PRčlánek se pohybuje kolem 80 Kč až 500 Kč. Záleží na náročnosti tématu, jazyku...
Profesionál dokáže napsat poutavý článek pro čtenáře tak i pro vyhledávače, kde jim šikovně naservíruje několik zpětných odkazů na vaše webové stránky. Každý odkaz totiž musí být obalen klíčovými slovy souvisejícími s vaším webem. Odkazovat vždy na jinou stránku...
Kde zveřejnit svůj PRčlánek?
Abyste nevyhodili peníze za článek z okna ven. Dbejte na jeho správné umístění! FREE PRkatalogy pro vás nemají význam. Většinou tam dochází k závažné chybě - duplicitě článků na více webů. Tím je onen katalog penalizován.
Svůj originální článek umístěte na web, který je tématicky blízký. Pozor nikdy jej nepoužijte vícekrát (penalizace za duplicitu).
Jak zjistit duplicitu webu:
Zda se na portále nachází duplicitní obsah, můžete snadno zjistit pomocí webové stránky: CopyScape.
PRčlánek měl a vždy bude mít velký význam v SEO optimalizaci webové stránky nepodceňujte jeho význam!