Toto století se dá považovat za éru podnikatelského boomu. Jen na specializovaném portále Webtrh, který se dá považovat za líheň podnikatelů, vidím každý den, nového „podnikatele“ s dalším nápadem a inovací...
Tito lidé mají slušnou šanci na úspěch. Realizace nápadu nebyla nikdy tak snadná. Všude kolem existuje spousta lidí, kteří za pár tisíc ten nápad pomohou zrealizovat.
Kde je tedy to známe ALE?
Překážku si vytváří začínající podnikatele sami. Začnou nad svým nápadem příliš přemýšlet, až z jednoduché věci vznikne obrovská příšera.
Ztratí tak veškeré výhody, které byli na jejich straně.
- jednoduchá a funkční věc
- náskok před konkurencí
- nadšení a chuť pro projekt
Poslední bod bych chtěl především zdůraznit. Můžete vymyslet dokonalou věc, ale pokud si při její propagaci nebudete 100 % věřit, tak se neprosadí.
Jako příklad můžu uvést firmu Xerox, která vynalezla myš a pár dalších vylepšení. Nedokázala však jejich potenciál dostatečně zužitkovat. Povedlo se to až jiné firmě. Určitě tušíte, o kterou jde - Apple.
Jak postupovat při vývoji nového projektu?
Pro maximální úspěch si zaznamenejte všechny základní prvky svého nápadu a při výrobě se jich držte. Nápad zrealizujte a dejte na pospas uživatelům. Všímejte si, jak reagují. Odstraňte zjištěné nedostatky a znovu poslouchejte. Tímto opakováním cyklu vytvoříte dokonale a zrale dílo.