Možná vás zklamu, ale dokonalý produkt nemusí znamenat jasný úspěch. Proč tomu tak je?
Aby vznikl takový dokonalý produkt, tak má jasné požadavky.
Např. velké nároky na čas, než vznikne. Musíte jej testovat, vylepšovat a ve výsledku vznikne produkt, který je dokonalý, ale třeba zbytečně složitý, či jeho vývoj stál tolik času, že jej musíte prodávat o mnoho dráž, než konkurence prodává podobný produkt.
Dalším faktorem může být vysoká náročnost při jeho nasazení a užívání v praxi. Pokud se sami zamyslíte, tak vás jistě napadne spousta dalších věcí...
Vysvětlit bych to mohl například u provozovatele e-shopu. Ten se snaží optimalizovat náklady poštovného tak, že malé balíčky posílá jako psaní. Výsledek je zbytečná komplikace procesu, který může být jinak automatický.
Proto je lepší prodávat a nabízet dobrý produkt než excelentní s menší ziskovosti. Váš zákazník v tom nepozná rozdíl. Přitom pro vás to může znamenat zásadní výhodu před konkurencí.